* Zednářství má kořeny v satanismu a vyvolává démonický vliv. ** Zednáři pronikli do Církve a prosazují nekvalifikované osoby do autority. *** Kněžská požehnání jsou liturgickým úkonem a mají velký význam. **** Útok na manželství a víru lze překonat modlitbou k Panně Marii.
Kyle Clement, asistent známého exorcisty otce Chada Rippergera, který má dlouholeté zkušenosti s exorcismem a službou vysvobozování, v několikadílném rozhovoru pro LifeSiteNews vysvětlil, jakým způsobem má zednářství kořeny v satanismu a jakým způsobem zednářské kletby vyvolávají démonický vliv na člověka a jeho potomky. Asistent exorcisty také vysvětlil způsoby, jakými zednáři pronikli do Církve při výrazném prosazování nekvalifikovaných osob na pozice církevní autority.
Při odsouzení těžkých hříchů a skandálů kněží a biskupů, které v posledních desetiletích sužují Církev, exorcistův asistent varoval, že rouhavé vzývání kněžského "požehnání" homosexuálnímu "páru" nebo páru žijícímu v sexuálním hříchu, jak to nyní navrhují
Supplicans Fiducia, "otevírá kněžím dveře dokořán" do démonického světa. Na základě svých dlouholetých zkušeností s podobnými záležitostmi Clement doporučil
uchýlit se k Panně Marii, aby se překonaly plošné útoky na manželství a víru, kterých jsme dnes svědky uvnitř Církve i mimo ni.
LifeSiteNews: Můžete vysvětlit rozdíl mezi imperativním požehnáním, které je uděleno formou příkazu založeného na duchovní autoritě nad osobou nebo věcí, a depreciativním požehnáním, které je uděleno formou prosebné modlitby adresované přímo Bohu? Do jaké kategorie patří kněžská požehnání? Je tomu vůbec tak, že kněžské požehnání není liturgickým úkonem, jak tvrdí kardinál Fernandez?
Kyle Clement: Imprekcionální požehnání je: “
.já,” pak “
mé jméno,” pak je požehnání, “
požehnej tě.” Klasickým příkladem je požehnání, které chybí v domácí církvi, v rámci domácnosti, a to velmi jednoduše: “
Já , tvůj otec, tě žehnám ve jménu našeho Otce, Boha všemohoucího.” To je imperfektivní požehnání správně vyřčené. Nyní, jako hlava své domácnosti a jako otec svých dětí, mohu toto požehnání udělit jen ve své domácnosti a svým dětem. Takže to je velmi omezené použití imperfektivní formy.
Rozdíl je v tom, že
[u] kněze Nejvyššího Boha jsou všechna jeho požehnání imperfektivní, protože on je s Bohem spojen tak ontologickým způsobem, že nemůže jednat „jako člověk.“ Představa, že kněz je jen člověk, je falešná. Je zde ontologická, metafyzická změna, která jej přizpůsobuje všemohoucímu Bohu jako oddělenou oběť. V jeho životě, v jeho myšlenkách, slovech, skutcích – všechno musí odpovídat této nové identitě, nové ontologické shodě s Bohem.
A tak se [kardinál] Fernández v této věci mýlí, stejně jako v mnoha jiných, a není způsob, jak to vysvětlit, není způsob, jak cokoli zamaskovat.
Každé kněžské požehnání je liturgickým úkonem, je potvrzením postavení dané osoby v Církvi. To je celý smysl [požehnání].
LSN: Pokud kněz "požehná" pár žijící v cizoložství nebo smilstvu, nebo homosexuální "pár," nebude tím zvát spíše k démonické činnosti než k Božímu požehnání, protože vzývá jméno Krista a Nejsvětější Trojice na pár tvořený smrtelně hříšným sexuálním vztahem?
KC: Skutečné nebezpečí tohoto typu požehnání spočívá v tom, že
potvrzuje duši ve stavu obvyklého neolitovaného smrtelného hříchu. A tím se stává pro kněze momentem mlýnského kamene. Co to znamená? "
Lepší je, aby mu uvázali mlýnský kámen na krk a hodili ho do moře, než by měl svést na scestí jednoho z těchto maličkých." (Mt 18, 6) Velmi jednoduše řečeno, pro kněze je to moment mlýnského kamene. A [je] třeba to říci. Jako taková je to velmi nebezpečná věc.
LSN: Je znesvěcením kněžského úřadu nějaká svatokrádežná činnost, například pokus o udělení požehnání páru, který má hříšný sexuální vztah, nebo spáchání nějakého sexuálního hříchu, pozvání nebo otevření se kněze démonické činnosti nebo vlivu?"
KC: Rozhodně ano. Otevírá to dveře dokořán. Druhá věc jsou také hříchy těchto kleriků. Existuje seznam kněží a biskupů, kteří měli přístup k deviantním webovým stránkám a webům, jako je Grindr, a dalších, kteří si prohlíželi pornografický materiál a/nebo se [dopouštěli] pedofilie. Byli zapleteni do nevhodných věcí a mají nevhodné vazby, které jsou známé.
Měli by být velmi jednoduše suspendováni. To je třeba řešit. Podpora a propagace homosexuálního životního stylu a aktivit mezi kněžími je naprosto nepřijatelná. Je to kanonicky zakázáno. A přesto to proniklo do seminářů až do [takové] míry, že mladí, spravedliví, pravověrní muži jsou ze seminářů vytlačováni.
Pokud se spojují s McCarrickem, byli jím podporováni, obhajují ho – tyto lidi je třeba odsoudit, ne-li laicizovat. Určitě je třeba je vyšetřit. A totéž platí i v případě pedofilie. Tato hierarchie se naoko věnovala [řešení] pedofilie [a] různým jiným věcem, ale v konečném důsledku to neřešila adekvátně, zejména když máte kardinála, který předsedá [orgiím] a má policejní záznam za to, že to dělal vícekrát, [který] se nyní stává mluvčím falešné ekumenické pomoci nebo
dialogu se zednáři, kteří jsou mu známi. Tyto lidi by neměl ani znát.
Kdy řekneme ‘Basta! Dost. Toto stačí.’? Kdy to uděláme?"
LSN: Jsou démoni homosexuality, cizoložství a smilstva hnací silou snahy o požehnání a legalizaci těchto hříchů v Církvi? Jak lze čelit takovému útoku na Církev a manželství? Jaké duchovní zbraně je třeba použít?
KC: Vynikající otázka. Mluví to přímo o Panně Marii, o zjevení ve Fatimě, když
Panna Maria řekla, že poslední útok bude na manželství. Je to absolutní útok na manželství. Nyní bychom měli pochopit, že ve svaté svátosti manželství je manželství převzato z
matris, což znamená úřad mateřství.
Tento útok je přímo proti Blahoslavené Matce a jejímu mateřství Krista, Krále vesmíru. Je to boj proti správně uspořádanému mateřství, manželství, sňatku.
Všechno se stává výsměchem. Je zajímavé, že dochází k zesměšňování ženskosti homosexuálními muži. Nevidíte lesbické ženy, které by se vysmívaly mužskosti.
Homosexuální muži se vysmívají matkám. Vysmívají se mateřství. Vysmívají se ženskosti. A právě na to se soustřeďuje útok.
První útok byl zaměřen na ženu, na Evu. Nyní vidíme, že se to opět odehrává.
Jaké jsou zbraně? Zbraně se mají vrátit do doby, kdy existovala, ne sice dokonalost, ale mnohem větší čistota, než máme nyní; což spočívá v tom, že budeme otevřeně volat jako skupina, jako věrní věřící, že se
nedáme zavést do této řvoucí pustiny, do této násilnosti páchající pustiny zbavené ctnosti, pravdy a dobra, do této vyjící pustiny modernismu, relativismu a rovnostářství, do této pustiny, kde se každý může nazývat svatým, ale nikdo není svatý, tento falešný ekumenismus, který říká, že zednářství může nyní vstoupit do Církve, proti které neustále bojovalo, tento převrácený, správně je špatné, který oslavuje Martina Luthera, jednoho z největších nepřátel Církve a člověka, jehož jméno a působení způsobilo více škody na celistvosti depozitu víry než kterýkoli jiný jednotlivec.
Musíme se zastavit a říci, že se musíme vrátit ke správnému rozumu a správnému řádu.
Zdroj:
https://www.lifesitenews.com/news/blessing-homosexual-couples-flings-the-door-open-to-the-demonic-exorcists-assistant-warns/, 5. 3. 2024
Převzato z
https://www.lifenews.sk/,
článek naleznete
zde.