Globální ideologie, umocňovaná "nemocnou", ba "doslova pomatenou" svobodou se nejnověji pokouší zničit "poslední bariéru", která ještě chrání lidstvo před ztrátou toho, co znamená být 'člověkem', jmenovitě před ztrátou "sexuální přirozenosti lidské osoby v její mužské a ženské dualitě.", napsal
dubia kardinál Carlo Caffarra ve svém rukopise, poprvé publikovaném na
LifeSiteNews.
Rukopis byl původně určen jako předmluva ke knize
Gabriele Kuby: Globální sexuální revoluce - zničení svobody ve jménu svobody z roku 2015, avšak kniha začala tisknout dříve, než rukopis dorazil. Získal ho LSN.
Kardinál Carlo Caffarra byl jedním ze čtyř kardinálů, kteří poslali papeži Františkovi dubia otázky se žádostí o objasnění jeho exhortace Amoris Laetitia z roku 2016. Zemřel 6. září 2017 ve věku 79 let.
Kardinál ve zmíněné předmluvě poukazuje na to, jak "
lhář a podvodník" získává prostřednictvím globální strategie kontrolu nad člověkem tím, že "
se spolčí s jedním z jeho základních instinktů", jmenovitě s jeho touhou po nevázané sexuální rozkoši bez jakýchkoli pravidel. A pokračuje:
"V čem spočívá tato strategie?
V tom, co řekne Dostojevského Velký inkvizitor
(z románu Bratři Karamazovi) Kristu:
'Ty jim dáváš svobodu; já jim dávám chléb.
Půjdou za mnou.'
Strategie je jasná - ovládnutí člověka spolčením se
s jedním z jeho základních instinktů.
A Velký inkvizitor nemění svou strategii
ani v dnešní době. Říká Kristu
: 'Ty jim slibuješ radost z moudrosti, spravedlnosti
a čistého prožívání sexuality;
já jim slibuji rozkoš bez omezujících pravidel.
Uvidíš, že půjdou za mnou.'
Inkvizitor moderní doby zotročuje lidi
prostřednictvím iluze sexuální rozkoše,
absolutně zbavené jakýchkoliv pravidel."
Caffarra uvedl, že tato strategie, živená absolutně "nemocnými a pomatený důvody, ničí přirozenou lidskou sexualitu, a následně i manželství a rodinu.
Poslední bariérou, kterou tato nemocná svoboda potřebuje prolomit a zdolat, je sexuální přirozenost lidské osoby v její mužské a ženské dualitě a její racionální vyjádřená v monogamním manželství a v rodině". Kardinál důrazně varuje před "
extrémní svobodou", propagovanou hedonisty (požitkáře), která "
vede člověka k té nejkrutější a nejagresivnější tyranii."
Kardinál přirovnává knihu Gabriele Kuby k "
polnici, která má probrat z dřímoty náš mozek, který nás přivádí ke ztrátě svobody a následně sebe samého. Přičemž sám Ježíš nás varuje, že právě ztráta sebe sama je tou nejtragičtější ztrátou ze všech, i kdybychom přitom vlastnili celý svět. Prvními oběťmi této nemocné a pomatené svobody jsou mladí lidé. Není nic neobvyklého, že i duchovenstvo zcela klidně usnadňuje eutanazii skutečné a pravé svobody, pro kterou za nás zemřel Kristus, aby nám ji daroval."
Caffarra se odkazoval na Dostojevského i během svého
projevu na Fóru života roku 2017 v Římě. Satan chce vytvořit 'anti-stvoření', které se bude lidem zamlouvat mnohem víc než Boží stvoření. řekl:
"Jde o děsivou strategii lži a podvodu,
vyplývající z hlubokého opovržení a pohrdání člověkem.
Ďábel říká:
'Človek se nedokáže sám povznést k velkolepé Pravdě;
nedokáže žít v rámci paradoxu nekonečné touhy po štěst
í a nedokáže najít sebe sama
v upřímném darování se druhému.
A právě proto mu říkáme o člověku
jen samé banality.
Přesvědčujeme ho, že Pravda neexistuje
a že jeho touha po ní
je pouze smutným a zbytečným trápením.
Namlouváme mu, aby neztrácel touto touhou čas
a raději naplno prožíval každý krátkodobý,
pomíjivý okamžik. Do srdce mu vkládáme tušení,
že láska je jen zamaskovanou rozkoší.'
"Jednoznačnou odpovědí na tuto kolosální lež a podvod musí být svědectví o pravdě a nádheře nauky Ježíše Krista a vyvrácení této nehorázné falešnosti", zdůrazňuje Caffarra a pokračuje: " Lékař, který by zaujal vůči chorobě smířlivý postoj, by byl hotovou katastrofou. Sv. Augustin píše 'Miluj hříšníka, ale hřích odsuzuj (persecute - doslova
pronásleduj). 'Zde si všimněme: latinské slovo per-sequor je intenzifikující sloveso a proto jeho skutečným smyslem je: '
Uštvi hřích. Vystopuj ho v nejskrytějších zákoutích jeho lži, zavrhni ho a vynes na světlo jeho bezobsažnost a prázdnotu.'
Začátkem 80. let napsala Caffarrovi
fatimská vizionářka sestra Lucie, že "závěrečný boj mezi Pánem a královstvím satana bude o manželství a o rodinu."
*****************
Poslední zápas bude za manželství a rodinu,
vizionářka z Fatimy svěřila svá tajemství kardinálovi
www.fatym.com, 13. 7. 2016
*****************
Tato slova sestry Lucie se v současnosti naplňují.
*****************
Úplný text nepublikované předmluvy kardinála Caffarry
ke knize Gabriele Kuby:
Globální sexuální revoluce - zničení svobody ve jménu svobody.
"Průzkumná práce Gabriele Kuby v této knize je zvukem polnice, která má probrat z dřímoty náš mozek, který nás přivádí ke ztrátě svobody a následně ke ztrátě svého 'já'. Přičemž sám Ježíš nás varuje, že právě ztráta našeho 'já' je tou nejtragičtější ztrátou ze všech, i kdybychom přitom vlastnili celý svět. Při čtení ve mně neustále rezonovala slova největšího lháře a podvodníka "
... budete jako Bůh; budete znát dobro a zlo" (Gn 3, 5). Člověk povyšuje sám sebe do pozice suverénní morální autority, v níž pouze moje 'JÁ' rozhoduje o tom, co je dobré a co špatné. To je však svoboda, která je doslova pomatená a nemocná; svoboda bez
logos (to jest bez smyslu, bez principu uspořádanosti).
Pokud je však toto teoretickým kontextem celé knihy (dovolím si jít na to tímto způsobem), pak toto dílo svým způsobem "ověřuje" destrukci poslední reálné skutečnosti, která této 'svobodě' stojí v cestě. Jak vysvětlím, kniha také poukazuje na to, jak
svoboda, která se neřídí zdravým rozumem, postupně podněcuje a zapříčiňuje vznik té nejničivější ze všech tyranií.
David Hume jednou napsal, že fakta se vyznačují tvrdošíjností; představují nekompromisní výzvu pro každou ideologii. Autorka tvrdí, a já si myslím že správně, že poslední bariérou, kterou tato nemocná svoboda potřebuje prolomit a zdolat, je sexuální přirozenost lidské osoby v její mužské a ženské dualitě a její racionální vyjádření v monogamním manželství a v rodině. Dnes je tímto nemocným důvodem zničení přirozené lidské sexuality a následně manželství a rodiny. Stránky této knihy, věnované "ověřování" této destrukce, oplývají vzácnou hloubkou a důkladností.
Na stránkách této knihy se však odvíjí i další téma:
svoboda, která se vyznačuje nemocností a pomateností, má svou vlastní precizní strategii, protože
je řízena a usměrňována na celosvětové úrovni. V čem spočívá tato strategie? V tom, co řekne Dostojevského Velký inkvizitor (z románu Bratři Karamazovi) Kristu:
'Ty jim dáváš svobodu; já jim dávám chléb. Půjdou za mnou.' Strategie je jasná - ovládnutí člověka spolčením se s jedním z jeho základních instinktů. A Velký inkvizitor nemění svou strategii ani v dnešní době. Říká Kristu:
'Ty jim slibuješ radost z moudrosti, spravedlnosti a čistého prožívání sexuality; já jim slibuji rozkoš bez omezujících pravidel. Uvidíš, že půjdou za mnou.' Inkvizitor moderní doby zotročuje lidi prostřednictvím iluze sexuální rozkoše, absolutně zbavené jakýchkoliv pravidel.
Jsem přesvědčen, že tato analýza Gabriele Kuby je jediná svého druhu. Pokud je to opravdu tak, pak existuje pouze jeden závěr.
To, co předvídal Platón, se právě děje: extrémní svoboda vede k nejkrutější a nejagresivnější tyranii. Tuto reflexi na podtext první kapitoly nezvolila autorka náhodou; je totiž klíčová pro interpretaci celé knihy. Není nic neobvyklého, že i duchovenstvo zcela klidně usnadňuje eutanazii skutečné a pravé svobody, pro kterou, jak říká sv. Pavel, za nás zemřel Kristus, aby nám ji daroval.
Doufám a pevně věřím, že tuto knihu si přečtou zejména ti, co mají odpovědnost za veřejné záležitosti, odpovědnost za vzdělání a výchovu, jakož i mladí, kteří jsou prvními oběťmi moderního Velkého inkvizitora."
Carlo kardinál Caffarra
Emeritní arcibiskup Bologne
Zdroj:
www.lifesitenews.com/
Převzato z
www.lifenews.sk/spravy,
článek naleznete
zde.