Plánovaná údržba serverů 23. 11. 2024
V sobotu 23. 11. 2022 přibližně od 10:00 plánujeme údržbu serverů FATYMu a A.M.I.M.S. (včetně TV-MIS.cz) tak, aby do nedělního rána bylo vše hotovo. Servery bude třeba vypnout, restartovat... Prosíme, nevkládejte a needitujte v tuto dobu žádný obsah. Děkujeme za pochopení.

Komentáře

ke článku: Pandemický zákon je nepřijatelný - výhrady právníků
ze dne 18.02.2022, autor článku: Roman Tomek

Komentář ze dne: 29.01.2022 19:15:13     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Miroslav (@)
Titulek:
Děkuji panu Tomkovi, že to sem zase dal. Možná si někdo myslí, že je to tahání politiky na stránky, které se mají hlavně zabývat vírou. Nicméně, já si myslím, že tento pandemický zákon opravdu smrdí novou totalitou. A víme, jak nám katolíkům bylo za totality minulé. Též víme, že i teď se státní moc neštítila na nějakou dobu v podstatě zakázat účast na mších, což je záležitost důležitější než zdraví nebo pozemský život. V některých státech to bylo/je ještě horší - žádné mše ani svátosti. Sice někde byli kněží vstřícní a nařízení se všelijak obcházela, někde ne. Myslím, že podle navrhované novely se klidně může stát, že nám některý z těch tří ministrů zakáže zase chodit do kostela. Dříve si ale člověk mohl říct, že přinejhorším tu pokutu ještě nějak zvládne zaplatit. Teď budou moci ty sankce už pro naprostou většinu lidí být likvidační, pokud zákon projde. Ze zkušenosti víme, že cokoliv může být zneužito, bude zneužito.

Komentář ze dne: 29.01.2022 21:48:38     Reagovat
Autor: neregistrovaný - (@)
Titulek:
A nestačí,že se o tom píše ve veřejnoprávním tisku a televizí? Co jiného se píše tady? Myslím,že to sem úplně nepatří......

Komentář ze dne: 30.01.2022 03:55:43     Reagovat
Autor: neregistrovaný - anežka (anezkagabrielova@seznam.cz)
Titulek: pandemicky zákon
Děkuji za článek,budu se modlit <3

Komentář ze dne: 30.01.2022 09:02:56     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Karol Dučák (ducak.karol@centrum.sk)
Titulek:
Ďakujem za uverejnenie aktuálneho článku, veľmi potrebného v dnešnej ťažkej dobe.

Komentář ze dne: 30.01.2022 14:30:29     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Jindřiška (milosrden@gmail.com)
Titulek:
To jsou oficalni. Zde ji muzete psat E-maily. Musite hold kszdemu zvlast. Tak jsem jim psala. Fotka a vedle fotky jmeno na to jmeno se klikne a otevre se vam kontakt. Pak vite co dal. https://www.psp.cz/sqw/hp.sqw?k=192

Komentář ze dne: 01.02.2022 22:03:35     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Miroslav (@)
Titulek:
Tak právě odhlasovali, že zákon budou projednávat v režimu legislativní nouze. Stojí za to zapamatovat si, kdo jak hlasoval. Proti projednávání v režimu legislativní nouze byli všichni přítomní poslanci SPD a jeden poslanec za ANO. Ostatní poslanci za ANO se alibisticky zdrželi. ODS, TOP, KDU, STAN a námořní lupiči všichni hlasovali pro projednávání ve stavu legislativní nouze, kromě jednoho z ODS, který se zdržel. Takže naše "nejdemokratičtější" strany nám tu chtějí zavést totalitní zákony. Ale možná lepší, že zákon projde v tom zrychleném procesu, protože pak bude snáz napadnutelný u ústavního soudu.

Komentář ze dne: 02.02.2022 23:40:08     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Heli (@)
Titulek: To je ono..
To je přesně to, o čem jsme tu diskutovali před volbami. Varovala jsem před pětikoalicí, s tím, že snad jen SPD má program, který může katolik přijmout. Bylo mi odpovězeno něco ve smyslu, že Okamura je největší nebezpečí pro naši zem. Teď sklízíme první plody této vlády a jsou velmi trpké. Jedině pan Okamura a jeho SPD doslova bojuje o národní zájmy i svobodu jednotlivce. Teď jen zintenzivnit modlitby, aby naše zem byla zachráněna a nebyla např vtažena do války a uvrhnuta do chudoby.

Komentář ze dne: 18.02.2022 15:51:44     Reagovat
Autor: neregistrovaný - pv (@)
Titulek: náckové
Je smutné, když se plete politika s vírou. Jsou to rozdílná hřiště. A stránky FATYMu zajisté nechtějí býti propagandistickým prostředkem nácků z SPD.

Komentář ze dne: 18.02.2022 17:35:55     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Dáša (@)
Titulek: Re: náckové
Mluvíte mně z duše! Nevím ovšem, zda stránky FATYMu již propagadistickým prostředkem nácků z SPD (k nim házím i Volný blok) nejsou... :-(

Komentář ze dne: 21.02.2022 19:55:25     Reagovat
Autor: neregistrovaný - anna (@)
Titulek: Re: Re: náckové
Nezbývá mě nic jiného než souhlasit s Dášou.

Komentář ze dne: 18.02.2022 18:37:22     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Miroslav (@)
Titulek: Re: náckové
Nevšimnul jsem si, že by ve videu v článku vystupoval někdo z SPD ani že by říkal cokoliv náckovského. Ale asi už je třeba si zvykat, že když někdo projeví jiný názor je onálepkován jako nácek a místo věcných námitek přijdou útoky ad hominem. Ten starý trik. Starý ale účinný jak by řekl Sam Hawkins. Píšete něco o pletení politiky s vírou. Ono už se stalo a stále děje, že politika se plete do víry - zakazování účasti na mši, zakazování vysluhování svátostí, mše pouze pro očkované, a další (něco z toho i u nás, něco v zahraničí). Pandemický zákon dává politikům možnosti plést se do víry, proto takový článek na tyto stránky patří.

Komentář ze dne: 18.02.2022 20:29:28     Reagovat
Autor: neregistrovaný - tom (@)
Titulek: Re: Re: náckové
Nesouhlasím s vámi. Někdy je potřeba číst mezi řádky a vnímat, že někteří z nás, katolíků, mají krvavé oči na druhé, kteří mají jiný názor. Před rokem by jsi mluvil jinak, když byl covid v plné síle a lidé umírali. Většina byla zalezlá a ani nevystrčila nos ze dveří. A trochu to odeznělo a už se skáče na laciná populistická lízátka: nikdo ti víru nezakazoval, mše byly i pro neočkované, aj. Cílem pandemického zákazu a myšlenkou zákonodárce zajisté nebylo plést se do víry.... Každý má možnost používat zdravého rozumu, který dostal od Hospodina a nemusí být laciným papouškem různých manipulátorů.

Komentář ze dne: 18.02.2022 21:19:12     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Miroslav (@)
Titulek: Re: Re: Re: náckové
Mše byly i pro neočkované u nás, ale třeba na Slovensku i jinde měli neočkovaní zákaz (a ve svém příspěvku jsem uvedl v poznámce v závorce, že mluvím i o zahraničí). Pandemický zákon umožňuje vládě takové opatření zavést znovu i bez nouzového stavu. A zkušenost je taková, že vlády u nás i ve světě nemají žádné zábrany zakázat či prakticky zakázat účast na mších. Obecně jsou vlády katolické víře čím dál nepřátelštější a nevidím důvod, proč jim dávat do rukou nástroje k naší perzekuci. Jo, víru nikdo nezakazoval, ale do kostela se prakticky nemohlo kvůli drastickému omezení počtu lidí. Tak až zas třeba na základě pandemického zákona zakážou, pardon omezí, mše, tak se budu utěšovat tím, že víru mi nikdo nezakazuje. Nevím, na základě čeho usuzujete, že bych před rokem mluvil jinak. Troufám si říct, že si pamatuju, jak jsem mluvil před rokem a mluvil jsem stejně jako dnes. Nemějte starost, zdravý rozum jsem používal. Účast na mši jsem ale vyhodnotil jako důležitější věc než zachování zdraví. Naštěstí se daly najít farnosti, kde na ta omezení počtu lidí zas tak nehleděli. Nenakazil jsem se a ani v širší rodině nikdo žádné vážné problémy s kovidem neměl. Akorát strýc zemřel ne na kovid ale po několika měsících na samotce na pokoji v domově důchodců bez možnosti návštěv a bez možnosti i jenom vyjet na vozíku na chodbu. A pak v nemocnici když umíral, tak ani jeho syna k němu nepustili se rozloučit. Pěkně děkuju teda za takováto opatření, které bude ten nový pandemický zákon taky umožňovat. Cílem pandemického zákazu a myšlenkou zákonodárce že nebylo plést se do víry? No, prakticky se ale do víry pletli a pandemický zákon tuto možnost dává nadále. Já si troufám říct na základě dosavadních zkušeností s proticovidovými opatřeními ve světě a rostoucí nenávisti a protikatolickým zaměřením většiny světových vlád, že potenciál zneužití pandemického zákona proti praktikování víry je obrovský.

Komentář ze dne: 19.02.2022 13:35:05     Reagovat
Autor: neregistrovaný - tom (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: náckové
Nestačím se divit, jak zapomínáte a jste nesolidární vůči druhým. Vy tímto obviňujete i snad papeže Františka, že ve svém státě, Vatikánu, v době pandemie, kdy šlo o velkou bratrskou povinnost s jistým omezením své svobody (pohybu a shromáždění) na zajisté snesitelnou dobu z důvodu, aby se nešířil respiračně Covid-19 a neumírali tak naši bratři a sestry v Kristu, byly též omezeny bohoslužby, že snad podléhal našemu pandemickému zákonu či šířil rostoucí nenávist a protikatolicky smýšlel!??? Vzpomínám na neskutečné gesto prožívání covidových velikonoc a osamotě a v tichu náměstí sv. Petra v Římě. Dál to nemá smyslu komentovat. Snad jen, že většina naší současné vlády je křesťanská a zajisté nemíní pandemickým zákonem omezovat víru.

Komentář ze dne: 19.02.2022 15:13:15     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Miroslav (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: náckové
Jenom pro záznam, nevšimnul jsem si, že bych ve svých komentářích útočil na někoho osobně, že má jiný názor. Co jsem ale v předchozích pár komentářích už zachytil, bylo nálepkování lidí, kteří nesouhlasí s pandemických zákonem jako nácky. Dále od Vás obvinění z papouškování propagandy. Obvinění z nesolidárnosti. Ještě na něco jsem zapomněl? Co o mě víte, jak jsem se během epidemie choval, že mě obviňujete z nesolidárnosti? Asi že jsem třeba povraždil desítky babiček tím, že jsem v respirátoru seděl na místě v poloprázdném kostele nebo jak to myslíte? Takhle rychle soudíte ostatní lidi často? Nevíte nic a soudíte. Ad Velikonoce o samotě na náměstí sv. Petra. Zajímavé srovnat s minulostí, např. morem v Miláně za sv. Karla Boromejského. Mor byla daleko závažnější choroba, pomřela asi třetina obyvatel, karanténní opatření byla velmi tvrdá, ale bohoslužby a procesí nepřestaly, jen se konaly venku. Též za moru za papeže Řehoře Velikého se konalo kající procesí obyvatel Říma. K Vaší poslední poznámce, že máme křesťanskou vládu. Jednak vlády případně ministři se mění, někdy se člověk ani nenaděje. A za druhé dneska křesťanská vláda nic stejně nezaručuje, viz situace v některých jiných zemích, například katolík Joe Biden v Americe. Nebo katolík Justin Trudeau v Kanadě. Mimochodem oba veřejní zastánci a prosazovači potratů a prosodomitských zákonů. Joe Biden, dle papeže Františka dobrý katolík, kterému bylo při státní návštěvě Vatikánu dovoleno přijmout svaté přijímání. Čili ne, to že je většina vlády křesťanská ještě samo o sobě nic neznamená. Když už jste zmínil našeho papeže Františka, předpokládám že souhlasíte i s nařízením ve Vatikánu, že všichni zaměstnanci musí být naočkovaní jinak mají padáka? Zajímavě se to nařízení tluče s listem Kongregace pro nauku víry, kde se tvrdilo, že očkování není obvykle morální povinností a musí zůstat dobrovolné (to samé tvrdil list našich biskupů před rokem nebo dvěma).

Komentář ze dne: 19.02.2022 17:17:20     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Marie (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: náckové
Miroslave, rovnou Vás vysvětit (jak říkal biskup Stanislav Krátký), ale na biskupa vlastní církve z 19. století. Jiná doba, jiné prostředky. Dnes místo morových procesí by bylo vhodnější být např. zdravotním bratrem na covidovém oddělení. A nenavážejte se nám do Svatého Otce Františka.

Komentář ze dne: 21.02.2022 19:57:52     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Pavel (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: náckové
Tleskám...

Komentář ze dne: 20.02.2022 23:30:24     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Heli (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: náckové
Pane Miroslave, výborně jste vše napsal, naprosto s Vámi souhlasím. Děkuji!

Komentář ze dne: 19.02.2022 17:39:36     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Miroslav (@)
Titulek:
A jak se navážím do papeže Františka? Napsal jsem snad něco, co by nebyla pravda? Je ve Vatikánu povinné očkování nebo není? Hrozí tam neočkovaným vyhazov nebo nehrozí? Pokud ukážete, že moje předchozí tvrzení nejsou pravdivá, milerád se omluvím. Je Joe Biden veřejným zastáncem a prosazovatelem propotratových a prosodomitských zákonů nebo není? Platí nebo neplatí nařízení, že osobám, které toto dělají má být odmítnuto svaté přijímání? Nicméně uznávám, že to, že Joa Bidena označil papež za dobrého katolíka, neřekl papež František veřejně, pouze Joe Biden řekl, že mu to svatý otec řekl na jejich setkání. Jestli jsem napsal něco, co není pravda, tak do toho, dokažte to máte-li chuť a čas. Nebo se opět dočkám jenom dalšího nálepkování a osobních útoků?

Komentář ze dne: 19.02.2022 17:55:19     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Miroslav (@)
Titulek: Re:
Nicméně uznávám, že tohle už sklouzává dost mimo původní téma pandemického zákona a už budu ticho.

Komentář ze dne: 19.02.2022 18:08:31     Reagovat
Autor: neregistrovaný - (@)
Titulek: Re: Re:
A ještě prosba na admina. Pokud si myslíte, že moje příspěvky můžou na někoho působit pohoršujícím dojem, tak je prosím smažte. V takovém případě se omlouvám.

Komentář ze dne: 19.02.2022 18:10:07     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Miroslav (@)
Titulek: Re: Re: Re:
Ach jo, zapomněl jsem se podepsat. Ten předchozí příspěvek ze dne 19.2.2022 18:08:31 je můj.

Komentář ze dne: 20.02.2022 23:37:39     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Heli (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re:
Žádné mazání! Diskutujete zcela slušně a máte právo na svůj názor, stejně většinou jen konstatujete holou pravdu, nemáte se za co omlouvat. Pán Vám žehnej!

Komentář ze dne: 19.02.2022 18:19:41     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Marie - Růžena
Titulek: děkuji
panu Tomkovi za toto velmi aktuální téma, a p. Miroslavovi, že používá zdravý rozum a sleduje i jiné zdroje, než prolhanou telku a zkorumpovaná hlavní média. Bohužel mezi ně v tomto směru zapadá i mainstream katolický. Jeho oponentům by mohlo prospět podívat se např. sem: https://www.tedeum.cz/2021/11/22/otevreny-dopis-ar­­­­cibiskupu-janu-graubnerovi-ohledne-­jeho-­vyzvy­-k-oc­kovani-proti-covid-1­9/#comment­-7071 a pročíst si tu dlouhou a moc zajímavou diskusi!

Komentář ze dne: 21.02.2022 09:41:02     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Petr (@)
Titulek:
Svatý otec dal slib Panně Marii, že se nebude dívat na televizi, internet a téměř vůbec do novin, dodržuje to 30 roků. Asi věděl proč. Odkaz: https://www.radiovaticana.cz/clanek.php?id=21926 Budu důvěřovat inteligenci místních čtenářů a jenom dám impuls, abychom se podívali na tituly knih které napsal premiér Petr Fiala během svého života. A dále na jeho dosavadní život, jaké nese plody v porovnání s jinými lidmi. Jestli čistě náhodou nežije tak, že raději mlčí a koná, obětuje se, místo řečí. Ještě jeden postřeh bych chtěl uvést, který mě delší dobu napadá. Zatím se to myslím neděje. Jestli by se ale z webu fatymu, čistě teoreticky, měl do budoucna stát web odvádějící od Svatého otce a od biskupů s ním spojených, ať je v budoucnu papežem kdokoli, nevím, jestli by nebylo lépe kdyby neexistoval. Díky a vše dobré všem.

Komentář ze dne: 21.02.2022 10:10:21     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Petr (@)
Titulek:
Ještě bych chtěl dodat. Nevěřte prosím všemu, co se o Svatém Otci píše v novinách, častokrát to není pravda. Takto to sám papež řekl našim biskupům, viz konec článku: https://www.cirkev.cz/cs/aktuality/211119cesti-a-m­oravsti-biskupove-se-ohlizeji-za-navstevou-ad-limi­na-apostolorum Z papeže Františka dělají média liberála a Benedikta xvi velkého konzervativce. Všude je jen rozdělení. Zdržme se prosím vypisování po webech různých nesmyslů, které jsme si někde přečetli.

Komentář ze dne: 21.02.2022 11:50:42     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Miroslav (@)
Titulek: Re:
Ohledně toho vypisování nesmyslů po webech ... Myslíte to obecně nebo konkrétně, co jsem tu psal já? Tady dávám odkaz na oficiální vatikánské stránky, co se týče toho očkování, které jsem zmiňoval. Prostě nemáte kovid pass (čili buď očkování nebo prodělání nemoci), neomluvená absence a neberete plat. https://www.vaticannews.va/en/vatican-city/news/20­21-12/covid-19-decree-vatican-cardinal-parolin-mea­sures.html Možná ještě zkusím i najít nějaký oficiální odkaz na tu Bidenovu návštěvu ve Vatikánu, ale teď jdu obědvat, tak možná později. Jinak ještě bych chtěl deklarovat, že papeže Františka považuju za právoplatného papeže, jenom aby nedošlo k mýlce. Myslím, že to ale neznamená, že s ním musím automaticky souhlasit v záležitostech, jako jsou protipandemická opatření.

Komentář ze dne: 21.02.2022 10:29:44     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Petr (@)
Titulek:
Odkaz v předešlém článku nefunguje, tak ho přikládám ještě jednou: https://www.cirkev.cz/cs/aktuality/211119cesti-a-m­oravsti-biskupove-se-ohlizeji-za-navstevou-ad-limi­na-apostolorum

Komentář ze dne: 21.02.2022 10:40:48     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Petr (@)
Titulek: Re:
Odkaz z nějakého důvodu stále nefunguje, je třeba ho zadat manuálně.

Nové filmy, videa a audia (mp3) pro vás:
Hledání na našem webu:
Doporučujeme:
Anketa:
Volná šiřitelnost:
Na obsah tohoto webu si FATYM nevyhrazuje žádná autorská práva! Obsah můžete dále používat, pokud není někde stanoveno jinak.

Na obsah tohoto webu si FATYM nevyhrazuje žádná autorská práva! Obsah můžete dále používat, pokud není někde stanoveno jinak.
Používáme
phpRS - redakční systém zdarma.

Kontakt | O nás | Webmaster | Administrace