Plánovaná údržba serverů 23. 11. 2024
V sobotu 23. 11. 2022 přibližně od 10:00 plánujeme údržbu serverů FATYMu a A.M.I.M.S. (včetně TV-MIS.cz) tak, aby do nedělního rána bylo vše hotovo. Servery bude třeba vypnout, restartovat... Prosíme, nevkládejte a needitujte v tuto dobu žádný obsah. Děkujeme za pochopení.

Komentáře

ke článku: Je mariánska úcta biblická? 1/2
ze dne 09.06.2020, autor článku: Roman Tomek

Komentář ze dne: 14.08.2012 14:40:33     Reagovat
Autor: neregistrovaný - (@)
Titulek:
v článku napsáno: .......Panna Maria nás samozřejmě nevykúpila. I ona potřebovala být vykoupena. - jsem ráda, že konečně to tu zaznělo, že Marie Boha potřebovala, aby došla spásy, že Vykupitel je jenom jeden a vykoupeni byli ti, co to potřebovali, narodili se již v hříchu. Článek je rozpracován, to uznávám, ale nevím jak jednou s tímto, co tam všechno je uvedeno už za hotové báje, obstojí dotyční před Pánem a je třeba si uvědomit, že jednou ten čas nastane. Víte, Bůh je všemohoucí, On se jistě postará o to, aby důležité poselství, Jeho evangelium zůstalo pro VŠECHNY zachováno. Důkaz toho je, že přes všechno protivenství ve světě se Bible zachovala dodnes, Jeho evangelium, ta důležitá zpráva. Naznačování myšlenek typu: že něco "důležitého, dalšího stěžejního" z Písma se už nedochovalo je zcela absurdní. To co v Bibli je napsáno, je jednoduché a stačí to. v článku napsáno: ......V podstatě vyjádřil to, že Panna Maria není ani tak blahoslavená proto, že byla tělesnou matkou, že nosila Ježíše v klíně a později ho kojila, ale pro to, že poslouchala každé Boží slovo a zachovávala ho jako nikdo jiný. - tato věta celkem trefa do černého, kdyby nebylo toho konce - zachovávala Boží slovo jako NIKDO jiný, zajímalo by mě jak na to autor této věty přišel a odkud? A co Abraham, který byl Bohu tak poslušný, že byl ochotný obětovat svého syna Izáka? A Petr, Pavel a další křesťané, kteří byli i trháni lvy, mučeni, vražděni pro Pánovo jméno tedy nezachovávali a neposlouchali Boží slovo tak "intenzivně" jak Marie? Nechce to spíš nechat autor tohoto tvrzení na Bohu, kdo skutečně poslouchal - poslouchá Jeho slovo? Když to tu někdy sleduji, žasnu nad tím, že někteří vůbec nectí tu "svatou hranici" a jednou se budou z každého slova navíc zpovídat Bohu a možná tady na zemi si to před někým obhájí, ale před Jeho tváří...? když jim On řekne: kde to bylo psáno...? Co je o mně psáno a co jsi vlastně žil, vyznával? s láskou iva

Komentář ze dne: 16.08.2012 04:02:52     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Peter (skalapeter20@gmail.com)
Titulek: Re:
Drahé Božie Dieťa... Ked sa pýtaš, ako to autor myslel, tak za neho nemôžem povedať, ale keby som sa ja tak vyjadril, tak preto, lebo Panna Mária bola bez hriechu, kdežto tí svätí... ktorých si spomínala, tak oni, aj ked konali veľké Božie skutky, predsa popri tomu -páchali aj všedné hriechy a tak pri porovnaní s Pannou Máriou boli v tomto až na ďalšom mieste, čo sa týka svätosti. Panna Mária je po Bohu na 1.mieste a po nej další ostatní. Dokonca ani anjeli v Nebi nie su pred ňou, pretože nemajú také zásluhy ako Ona. Ved anjeli aj ked sú svätí a bez hriechu, predsa netrpeli ako Panna Mária, takže nemajú také zásluhy, žeby si zaslužili byť na vyššom mieste ako je Panna Mária. Aj svätí apoštoli preto budu súdiť svet (na konci sveta) ako služobníci Boží (a nie anjeli) lebo si to zaslužili svojou svätosťou a utrpením na zemi. Čiže hodnosť a funkcia duše záleží nie len od svätosti, ale aj od zásluh, ktoré duša získala a kedže Panna Mária ich získala najviac, tak pochopiteľne, že je po Bohu na 1.mieste.

Komentář ze dne: 16.08.2012 09:37:01     Reagovat
Autor: neregistrovaný - (@)
Titulek: Re: Re:
...jak říkám a povzbuzuji, nechme takové věci a závěry na Bohu, ne na lidských fantaziích a bájích, vždyť se v tomto nemáme o co opřít (myslím teď Boží slovo) a akorát chodíme v tomto nad Písmo. Jinak Peter, pokud svůj vztah buduješ na tom, že si údajně před Bohem něco ze své síly zasloužíš, vrať se k Pavlovi, k jeho "smrtelnému výkřiku" : Bídný já člověk...K tomuto vyznání musí každý křesťan jednou dojít, tohle přijmout, že ze sebe nikdy nic dobrého nevyždímeme, může se nám zdát, že se nám to chvíli jakoby daří, ale dřív nebo později ve své síle zase padneme, pokud někdo říká něco jiného, už teď je ponořený v pýše až po uši, o jakýchsi zásluhách před Bohem se vůbec nedá hovořit. Do nebe, do Božího království nevcházíš díky nějakým tvým zásluhám, které sbíráš jako dobré body na dětském táboře a podle počtu se dostáváš na různé příčky! Od tohoto by Tě měli zrazovat i právě třeba Pavlova slova. Nový život dostáváme díky Ježíši Kristu a přijetí, uvěření v Něho, jehož Duch v nás pak jedná a proto všechno díkuvzdání zas a jen náleží Bohu - ne mně, ne tobě, žádnému člověku. To je taková hluboká Pravda, která se však každému nelíbí, nevítají to s otevřenou náručí, o tomto všem bylo již prorokováno, tak si o tom něco v Písmu přečti. ;-) Netuším, jak se jednou chtějí před Bohem ve své síle obhajovat ti, kteří chodí nad Jeho slovo, jejich nauky protiřečí evangelium Krista, navíc, když někteří spoléhají na "svou svatost, zásluhy, oběť", nikoliv jen a jen na Ježíše Krista. s láskou Iva

Komentář ze dne: 16.08.2012 12:29:29     Reagovat
Autor: neregistrovaný - (@)
Titulek: Re: Re: Re:
Chvála Kristu, připadá mi, že dochází k nedorozumění: Peter se neohání aktivními "zásluhami" svatým, ale spíš jejich souhlasem a ochotou svobodně Pána nechat jednat v životě - a tak se šíří dobro. Toto není u nás obyčejných slabých lidí vůbec žádná samozřejmost, mnohdy to stojí řádně důvěry. "Dar víry máme v nádobě hliněné... " Požehnaný den - MK

Komentář ze dne: 18.08.2012 19:24:57     Reagovat
Autor: neregistrovaný - František od Kříže (@)
Titulek:
Milá Ivo, chápu Vaše názory a plně je respektuji, proto se s Vámi nechci hádat, jen Vám ukázat jiný pohled na věc, abyste ji chápala objektivněji. Pokud se mnou nebudete souhlasit, je to opět Vaše právo. Celá Vaše argumentace je postavena na argumentu: Není to v Bibli, "jen" to říká církev. Problém je v tom, že Bible, tak jak ji známe dnes není nad učením církve. To proto, že knihy Nového Zákona, které jsou v Bibli tam byly zařazeny právě církví. Během prvních staletí se objevili lidé, kteří chtěli Ježíšův život podrobněji popsat, nebo pozměnit ke svým účelům. Např. gnostici napsali několik evangelií, do kterých se snažili vtěsnat prvky východních náboženství atd. To znamená, že ve čtvrtém století bylo kolem stovky evangelií (mezi nimi i Jidášovo :) ), z nichž některá jsou spíše úsměvná (doporučuji Tomášovo evangelium), ale některá byla běžnému čtenáři od pravých naprosto nerozeznatelná. Proto byl svolán církevní koncil, kde se evangelia podrobně zkoumala. Musel u nich být prokazatelný apoštolský původ, že jsou používána při liturgii a neodporují vyznání víry (což je v podstatě katechismus ve zkratce). Vyšla z toho ta čtyři, která známe. To je první důvod, proč není Bible nad učením Církve. Pokud chcete znát druhý důvod, zavolejte do několika různých evangelických církví a podrobně se jich vyptejte na jejich učení. U všech se najde místo, kde si budou protiřečit, ale všechny si budou jisté, že to pochopily správně ony. Zatímco když zavoláte do různých odnoží katolické církve, která má pevnou hierarchii a výklad Písma, budou se ve věroučných otázkách shodovat. Možná se dívíte, proč mluvím o těchto věcech, ale katolické učení o Panně Marii vychází z Bible a je velmi dobře prodiskutováno a zváženo a s Biblí si stoprocentně neprotiřečí. Zdraví František od Kříže

Komentář ze dne: 19.08.2012 11:19:32     Reagovat
Autor: neregistrovaný - (@)
Titulek: Re:
Františku, děkuji za zprávu a Váš pohled, ovšem mám touhu něco dovysvětlit a opravit: Napsal jste: Celá Vaše argumentace je postavena na argumentu: Není to v Bibli, "jen" to říká církev. - tak tomu docela není..., jednak je Bible pro mě Boží slovo, v Něhož věřím a s vírou beru do rukou, mohla bych se tu rozepsat o tom, co je to vlastně Kristova Církev, kdo do ní patří, kdo jsou v Jeho Těle, v Písmu je to napsáno, tam se můžeme jako v zrcadle vidět...Křesťan, Boží dítě nebude nikdy chodit nad to, o co se nemůže v Písmu opřít, nebude přidávat něco, co nepřidávali ani Ježíšovy učedníci a varovali před tímto. Netuším, kdo všechno a jakého vyznání diskutoval o Marii, ale nesouhlasím s Vámi, jsou věci, které nejen, že v Bibli nejsou, ale protiřečí si s tím, co řekl Ježíš a vždycky, jak píšete budou lidé, kteří budou tvrdit, že to právě oni pochopili jinak a jedině oni správně a tudíž si můžou dovolit k Jeho slovům další věci přidávat, co Bůh "pozapomněl, nestihnul, nedochoval". A právě oni to museli doplnit, aby šli lidé po té správné, "lepší" cestě, než která tu původně byla apoštoly ponechána. V tom máte pravdu, ale objektivně když se právě na to dívám, tak se to týká i lidí v katolické církvi, nemusíme přece ani pokouvávat jinde! Víte, nemůžu se podřizovat a důvěřovat nějaké organizaci, jejichž hlava v minulosti např.políbí korán, vede k falešné jednotě a míru a z jeho úst nezazní pravé evangelium ani na jednom takovém podobném shromáždění jinověrců, ano jinověrce máme milovat, ale nemáme je nechat žít a jít po té široké cestě do zatracení s jejich bohy, aniž bychom jim řekli o Kristu, že i za ně zemřel, kvůli pár let snad údajnému míru mezi námi tu na zemi. To je ovoce, které mě odrazuje a pobuřuje i samotné katolíky... nebo co se děje dnes, co ukazují někteří představitelé katolické církve - to si se Slovem taky protiřečí. Píše se podle ovoce, poznáte jich. Myslím si, že Boží dítě, dříve nebo později se dá poznat. Pokud někdo stále žiju v hříchu, znamená to, že Pána ještě nepoznal, jak má člověk důvěřovat někomu, kdo nežije to co káže? Můžu mu věřit, že zná Pravdu a poznal ji, když podle jeho ovoce i svět vidí, že káže vodu a pije víno? Co tím chci říct, že nehážu všechny do jednoho pytle, ale jde hlavně o to, kdo Pána pozná a On pozná je, kdo žije Jeho slovo, hledá Jeho vůli, nikoliv kdo je v jaké organizaci. Ježíšova Církev je jenom JEDNA. Boží Duch když jedná v člověku, Jeho ovoce si můžete přečíst, dobrý strom nikdy neponese špatné ovoce a naopak. A protože člověk Bohu díky vidí a slyší, má svobodnou vůli komu se vlastně chce podřizovat a koho naslouchat, následovat. Nějaké věci, které se tu píší jsou vážně opovážlivé a nevím jak jednou to chtějí ti lidé před Bohem obhajovat. Já se přeci nechci hádat, to by mě ani nenapadlo, jen "vybízím", aby jste byli objektivní hlavně i vy a nelhali jsme si tu do kapsy. Důležité je, jestli jednou Bůh člověka POZNÁ. To je zas můj pohled. s láskou Iva

Nové filmy, videa a audia (mp3) pro vás:
Hledání na našem webu:
Doporučujeme:
Anketa:
Volná šiřitelnost:
Na obsah tohoto webu si FATYM nevyhrazuje žádná autorská práva! Obsah můžete dále používat, pokud není někde stanoveno jinak.

Na obsah tohoto webu si FATYM nevyhrazuje žádná autorská práva! Obsah můžete dále používat, pokud není někde stanoveno jinak.
Používáme
phpRS - redakční systém zdarma.

Kontakt | O nás | Webmaster | Administrace