Plánovaná údržba serverů 23. 11. 2024
V sobotu 23. 11. 2022 přibližně od 10:00 plánujeme údržbu serverů FATYMu a A.M.I.M.S. (včetně TV-MIS.cz) tak, aby do nedělního rána bylo vše hotovo. Servery bude třeba vypnout, restartovat... Prosíme, nevkládejte a needitujte v tuto dobu žádný obsah. Děkujeme za pochopení.

Komentáře

ke článku: Miliardář požaduje radikální celosvětovou politiku populační kontroly
ze dne 06.04.2011, autor článku: Roman Tomek

Komentář ze dne: 07.04.2011 19:49:15     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Hanka (@)
Titulek:
A co je podle Vás lepší, kontrolovat porodnost rovnou nebo nechat děti umřít hlady, protože Země prostě nebude schopna uživit tolik lidí? ..Co se asi stane, až dojde ropa, z čeho budeme vyrábět hnojiva pro pěstování plodin? Čím budeme krmit tolik dobytka? Co budeme dýchat, až si vykácíme všechny pralesy kvůli místu a obživě? Moře jsou už teď skoro bez ryb. Bůh nám dal rozum, abychom ho používali. A mně příjde rozumnější řešit jednoduše příčinu než složitě následky. PS: Populační kontrolou nemyslím potraty, s nimi nesouhlasím.

Komentář ze dne: 08.04.2011 14:45:52     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Gabča MM (gabcamm@gmail.com)
Titulek:
Můj osobní názor je, že Země zvládne uživit tolik lidí, kolik Bůh bude chtít. Nevěřím, že až dojdou suroviny, z kterých se v tuto dobu vyrábí nejvíce produktů (např. ropa), nevymyslí člověk nějakou náhradu. Ale jak solipso napsal - např. hnojivo - co je lepšího než kravská mrva?? Mít každej krávu, malý pole a chovat se nesobecky, to je podle mě jedna z cest k tomu, aby nás tady mohlo bejt tolik, abychme se uživili. Problém je v tom, že lidi chtěj žít co nejpohodlněji a nejlíp... je lidskou přirozeností hledat to nejlepší pro sebe, takže vlastně to, co jsem teď napsala, může bejt bráno jako úplná hloupost - proč se omezovat kvůli někomu dalšímu. Je pravda, že když to takhle budem brát, tak se porodnost bude muset kontrolovat, budeme muset používat hormonální antikoncepci (a ničit tím životní prostředí, lidská těla atp.) a páchat zločiny proti životu... Co se týče místa na zemi - v Indii žijou pohromadě dvě rodiny, počet členů kolem šesti a fungujou, podobně vietnamci. Je to prostě o tom, jak bereme ostatní lidi. Když dojde ropa, nedojdou lesy, protože plast bude potřeba nahradit něčím, co se bude obnovovat - dřevo, papír. Léky, který se vyrábí z ropy se nahradí něčím jiným... Auta nepřestanou jezdit, jen budou jezdit na něco jiného. Nepodceňujme člověka a jeho rozum a vynalézavost, když říkáme "nebude to fungovat"... a přestaňme myslet sobecky a víc milujme. Pak nás tady může bejt hromady...

Komentář ze dne: 08.04.2011 14:54:38     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Gabča MM
Titulek: Re:
A vůbec... dyť v moři je málo ryb kvůli komu? Kvůli člověku.. a nepřišel člověk náhodou na to, že se dá taky cíleně něco chovat a pěstovat? A že se nemusí ulovit přebytek, ale stačí dostatek? A chránit příroda by se měla, jen by se mělo přijít na to, čím a jak se devastuje a tomu zabraňovat. Je tolik činností člověka, které jdou za ziskem a na nic se neohlíží. A čím míň jich bude, tím líp bude. Hanko, souhlasím s vámi v tom, že se má jít po příčině toho špatného ve světě a s tím něco dělat. Ale zároveň si myslím, že to špatné je v něčem úplně jiném než v počtu lidí na Zemi.

Komentář ze dne: 08.04.2011 21:55:28     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Hanka (@)
Titulek: Re:
Dobrý večer Gabčo, děkuji Vám za Váš příspěvek, musím říct, že v mnoha věcech s Vámi souhlasím, no troufám si říct ve většině. Jenže bohužel já už přestala věřit v tu ideální lidskou společnost, kterou popisujete. Bylo by to fajn, ale od jisté doby jsem spíše realista. Víte, Vy píšete o tom, jak žijí rodiny například v Indii a Vietmanu. Situaci tam osobně neznám, ale například káhirské nebo bangkogské slumy jsem měla příležitost navštívit a řeknu vám, nikdy více. Nejsem si jistá, jak se život v nich slučuje s lidskou důstojností danou člověku Bohem. Oni prostě nemají na výber, tak tam přežívají, protože život to není. A nikdo z nich tam není dobrovolně a rád. Trochu se obávám toho, že až začnou hromadně hlasovat nohama, nezastaví je nic a já se jim vůbec nebudu divit. Nahradit ropu lesy? To je trošku zvlášní představa, protože lesy už teď rychle mizí. Když cestujete třeba po Borneu a jedete dlouhé hodiny kolem nekonečných palmových plantáží, chce se Vám jen brečet, co člověk dokáže všechno zničit. Malajské pobřeží připomíná poušť, protože lidé vykáceli mangrovové lesy a moře spláchlo veškerou půdu. Vždycky jsem si myslela, že ty věci jdou kolem mě a mě se netýkají, jsou na bázi akademických diskuzí. Ale zrovna nedávno jsem se vrátila z jihovýchodní Asie, kam se již několik let jezdíme potápět a nelze si nevšimnout, že tam kde bylo ještě před 6 lety spousta ryb už není skoro žádný život. Ano, určitě lze ryby chovat, ale náklady jsou mohem větší a tím i konečná cena. Takže chudí by na ně stejně neměli peníze:-( Máte pravdu, že většinu problémů způsobuje lidská bezohlednost, hamižnost a sobectví. Jenže s tím asi nic moc neuděláme, prostě to tak je a já už ztratila víru, že se lidstvo nějak dramaticky změní. A proto se bojím toho, že pokud nás bude více a více, situace se začně ještě rapidně horšit. Protože boj s lidskou bezohledností je běh na dlouhou trať, ale jíst se musí každý den. Ještě jednou děkuji za Váš příspěvek a přeji příjemný večer. Hanka

Komentář ze dne: 08.04.2011 23:03:09     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Gabča MM (@)
Titulek: Re: Re:
Milá Hanko, nechcu vypadat jako beznadějný snílek a idealista, ale věřím, že čím víc se lidé budou ozývat, tím víc se se vším bude něco dělat. Neříkám, že to půjde hned... a jak píšete, je to běh na dlouhou trať, ale nejhorší ve válce je přestat bojovat. To s tou ropou a stromama byla trochu nadsázka, ale přece všechno jde nějak... Nějak to přece musí jít, jinak jsme odsouzeni k tomu nejhoršímu k tzv. pravidlu přírody - nejsilnější přežije. A to vylučuje veškerou lásku ze života. A každej člověk potřebuje lásku. Ať je věřící nebo ne, každej chce bejt milovanej a cítí i potřebu milovat... Bojovat za lepší svět se určitě vyplatí. Když ne pro nás, tak pro naše děti nebo pro děti dětí jejich dětí :)) A ano, uznávám, že situace v Indii na některých místech je taková, že by člověk pak doma nevyhodil ani tvrdou patku chleba, ale to je právě to... nám tady ten chleba tvrdne a oni by za to byli rádi. Uznávám, že když si uvědomím, že tohle je kvůli tomu, že někteří lidé chtějí vydělávat za každou cenu a že se nezmění, propadám beznaději a ptám se "do háje, co s tim?" a řikam si, že to nejde a okolnosti jsou silnější než já, tak mi to stejně nedá a budu se snažit alespoň trochu, abych na konci života měla svědomí čistý, že jsem nezůstala mlčet... Popravdě, kolik nám stačí jídla k tomu, abychme přežili? My v Evropě se vesměs všichni přejídáme. Solipso psal o tom, že máme mít právo mít tolik dětí, kolik uživíme a dokážeme vychovat. To by bylo myšlenkou regulovanosti porodnosti nemožné. Vím, že u nsá v domácnosti by se daly uživit ještě děti dvě a poskytnout jim to, co budou v životě potřebovat (ale to nikdo nemůže posoudit, protože nikdo neví, jak to u nás v domácnosti je). Každý člověk by měl ke všemu přistupovat se zodpovědností. S opravdovou zodpovědností... Lidi se musí změnit, vždyť jinak tu bude úplně k nežití. A lidi se změní. Budou muset.

Komentář ze dne: 09.04.2011 13:11:24     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Gabča MM (gabcamm@gmail.com)
Titulek: Re: Re: Re: Něco na té Hance je...
Musím ještě napsat, že Hanka vlastně zas tak nic špatnýho nedělá, když jede jednou za čas na levnou dovču. To bych zase já musela držet ústa, když si kupuju barvy a čokoládu. Problém je právě v těch milionářích a miliardářích, kteří si shraňujou ty svoje penízky na dovolený za půl milionu na tři dny, na luxusní auta, a přitom by je mohli využít jinak. Problém je v těch, kteří ve vidině zisku nevidí dál než do svý peněženky. Ano, lidi jsou a vždycky byli chudí a bohatí, ale ve svý podstatě nesmí zapomínat na lásku a milosrdenství...

Komentář ze dne: 09.04.2011 14:00:28     Reagovat
Autor: neregistrovaný - iva (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Něco na té Hance je...
...no jak to tady čtu, spíš bych připomenula, že každý by měl začít sám u sebe, já můžu vnímat bohatého člověka XY a sama se tak necítit a zas mě může někdo vnímat jako bohatou dobře finančně zajištěnou osobu, např. můžu být boháčem (po finanční stránce) u člověka, který žije třebas v Indii ve slupech a živí se odpadky. Není vůbec férové ukazovat prstem tam a tam, každý ať si zamete před vlastním prahem a přizná si jestli jak Písmo nabádá - ten desátek ze svého příjmu věnuje těm potřebným. Já přiznávám, že pravidelně nedávám ten celý desátek, zdaleka ne...Pokud to ani jeden z nás nedělá, nemáme právo a je podlé ukazovat na "bohatšího" a otevřeně na veřejnosti se ho dotazovat - kolik dal, dává...Na tyto věci má právo jen Bůh, potřeba dávat se týká každého, když mám - dám, když nemám - nemůžu, dám až budu zas mít. Nic míň nic víc...A mluvím o jakémkoli přijmu. Tímto si sypu popel na hlavu. Téma se trošku stočilo.

Komentář ze dne: 28.04.2011 16:43:33     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Iva (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Něco na té Hance je...
...odevzdávání desátku platilo ve starém zákoně nikoli v novém, pro nás, novodobé křesťany...ovšem platí to, že máme chudým dávat...

Komentář ze dne: 09.04.2011 20:52:06     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Hanka (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Něco na té Hance je...
Děkuji, už jsem se pomalu začala cítit jako zločinec :-) ..

Komentář ze dne: 08.04.2011 14:51:53     Reagovat
Autor: neregistrovaný - iva (@)
Titulek:
Hanko, tady Vás nikdo "nenapadá" z projeveného názoru, ale z obsahu, který vyzněl tak, že my lidé víme a předvídáme lépe a jsme moudřejší než Bůh, poněvadž ten nám v Písmu požehnal - milujte se a množte se... Rozum používám a právě v tomto bych to nechala na Něm, co zvládnem nebo ne, můj Bůh mi v Písmu vzkázal, že se o tyto věci nemám starat, že mi dá to, co potřebujeme... Pište svůj názor jak je libo, ale jelikož používáme i my ostatní svůj rozum, nedivte se, že je to s nesouhlasnou odezvou. Pokud věříte v Boha, více mu důvěřujte a nenechejte se zastrašovat podobnými informacemi, výzkumy a závěry lidí, kteří Boha osobně nikdy skutečně nepoznali a mají omezený pohled. Planetu zemi ničíme svým sobeckým chováním, nikoli svojí existencí...!

Komentář ze dne: 08.04.2011 23:16:18     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Gabča MM (gabcamm@gmail.com)
Titulek: Otevřít oči...
Ony ty prostředky tady jsou. Když bychme si udělali účetní rozvahu na celou zeměkouli, zjistili bychme, že nejvíc zbytečných peněz se nastrká do zábavy - filmy, hry, showbyznys... Jeden známý si koupil obraz za milion korun, další známý dělá výstavu v Paříži a to jsou jenom malilinkatý částky v porovnání s dalšími... Ty prostředky tady prostě jsou!

Komentář ze dne: 01.01.1970 01:00:00     Reagovat
Autor: neregistrovaný -
Titulek:

Komentář ze dne: 01.01.1970 01:00:00     Reagovat
Autor: neregistrovaný -
Titulek:

Komentář ze dne: 01.01.1970 01:00:00     Reagovat
Autor: neregistrovaný -
Titulek:

Komentář ze dne: 01.01.1970 01:00:00     Reagovat
Autor: neregistrovaný -
Titulek:

Komentář ze dne: 01.01.1970 01:00:00     Reagovat
Autor: neregistrovaný -
Titulek:

Komentář ze dne: 01.01.1970 01:00:00     Reagovat
Autor: neregistrovaný -
Titulek:

Komentář ze dne: 01.01.1970 01:00:00     Reagovat
Autor: neregistrovaný -
Titulek:

Komentář ze dne: 01.01.1970 01:00:00     Reagovat
Autor: neregistrovaný -
Titulek:

Komentář ze dne: 01.01.1970 01:00:00     Reagovat
Autor: neregistrovaný -
Titulek:

Komentář ze dne: 01.01.1970 01:00:00     Reagovat
Autor: neregistrovaný -
Titulek:

Komentář ze dne: 01.01.1970 01:00:00     Reagovat
Autor: neregistrovaný -
Titulek:

Komentář ze dne: 01.01.1970 01:00:00     Reagovat
Autor: neregistrovaný -
Titulek:

Komentář ze dne: 01.01.1970 01:00:00     Reagovat
Autor: neregistrovaný -
Titulek:

Komentář ze dne: 01.01.1970 01:00:00     Reagovat
Autor: neregistrovaný -
Titulek:

Komentář ze dne: 01.01.1970 01:00:00     Reagovat
Autor: neregistrovaný -
Titulek:

Komentář ze dne: 01.01.1970 01:00:00     Reagovat
Autor: neregistrovaný -
Titulek:

Komentář ze dne: 01.01.1970 01:00:00     Reagovat
Autor: neregistrovaný -
Titulek:

Komentář ze dne: 01.01.1970 01:00:00     Reagovat
Autor: neregistrovaný -
Titulek:

Komentář ze dne: 01.01.1970 01:00:00     Reagovat
Autor: neregistrovaný -
Titulek:

Nové filmy, videa a audia (mp3) pro vás:
Hledání na našem webu:
Doporučujeme:
Anketa:
Volná šiřitelnost:
Na obsah tohoto webu si FATYM nevyhrazuje žádná autorská práva! Obsah můžete dále používat, pokud není někde stanoveno jinak.

Na obsah tohoto webu si FATYM nevyhrazuje žádná autorská práva! Obsah můžete dále používat, pokud není někde stanoveno jinak.
Používáme
phpRS - redakční systém zdarma.

Kontakt | O nás | Webmaster | Administrace